خرید | فروش | قیمت سنگ تکاب در مازندران

خرید | فروش | قیمت سنگ تراورتن تکاب در استان اصفهان و مازندران بابل ساری چالوس آمل و ...

خرید | فروش | قیمت سنگ تکاب در مازندران

خرید | فروش | قیمت سنگ تراورتن تکاب در استان اصفهان و مازندران بابل ساری چالوس آمل و ...

بهترین رنگ سنگ تراورتن در نما

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ق.ظ

بهترین رنگ سنگ تراورتن در نما

با کیفیت ترین و مرغوب ترین سنگ های مورد استفاده برای نمای ساختمانها

مبحث نمای ساختمان یکی از مسائل مهم در ساختمان سازی می باشد. علاوه بر انتخاب متریال مناسب و مقاوم، یکی دیگر از گزینه هایی که در طراحی نمای ساختمان اهمیت بالایی دارد رنگ نما می باشد. در انتخاب رنگ نما مسائل بسیار زیادی وجود دارد که باید هر یک از ان ها را مد نظر داشت.

بهترین سنگ تراورتن

اقلیمی که در آن ساختمان ساخته می شود یکی از مهم ترین نکات در انتخاب رنگ نمای خارجی می باشد. به عنوان مثال برای اقلیم های هوایی گرم و استوایی استفاده از رنگ های روشن بهترین گزینه می باشد و برای اقلیم های هوایی سرد و کوهستانی نیز رنگ های گرم و تیره انتخاب مناسبی می باشد.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام انتخاب رنگ نما باید به آن دقت نمود سبکی می باشد که قرار است نما بر اساس آن طراحی شود. نمای رومی، نمای مینیمال و نما های ترکیبی از جمله سبک های طراحی نما هستند. هریک از این سبک ها نیازمند رنگ خاصی از سنگ ها هستند.

نکته دیگری که دارای اهمیت بالا برای ساخت نما می باشد مصالح مورد استفاده در آن است. سنگ های ساختمانی یکی از مصالحی هستند که از گذشته تا به امروز از طرفداران زیادی در صنعت ساخت و ساز بهره مند هستند. این مصالح به دلیل دوام و سختی که دارند یکی از گزینه های مناسب در ساخت نما به شمار می آیند.

سنگ های ساختمانی از تنوع بالایی برخوردار هستند که در بین آن ها سنگ های تراورتن به دلیل چسبندگی بالا و مقاومت بسیار بالایی که در مقابل هوازدگی، آلودگی و رطوبت دارند از شهرت بالایی برخوردار هستند و یکی از بهترین مصالح در ساخت نمای خارجی می باشند.

سنگ تراورتن از دسته سنگ های رسوبی و آهکی می باشند که دارای خلل و فرج بسیاری در سطح خود هستند. این سنگ ها چسبندگی بالایی به ملات سیمان دارند و این به دلیل حفره هایی است که در سنگ تراورتن وجود دارد و ملات در آن ها جذب شده و سبب می شود تا به خوبی به نما بچسبند.

علاوه بر این ها، سنگ های تراورتن مقاومت بسیار بالای در برابر عواملی همچون هوازدگی، آلودگی و باران های اسیدی دارند و همچنین دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ می باشند.

با ما همراه باشید...

 

منبع: www.kalasakht.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۷
اندیشه فرزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی